Komplett administration

Vårt mål är att er företagsledning lägger minimal tid på allt som inte rör affärsutveckling. Vi erbjuder därför ett komplett administrationsteam för ert företag. Teamet består av experter inom processstyrning, HR, redovisning, löneadministration, marknadsföring och IT. Varje expert lägger den tid de behöver för att möta företagsledningens direktiv. Teamledare rapporterar till företagsledningen.

 


Exempel för ett bolag med 20 anställda

ZOMA tar ansvar för att samordna alla i adminteamet och utföra uppgifter i enlighet med behov och instruktioner från ledning. Följande områden täcks av ZOMA:


Inom HR:

  • Medarbetarsamtal
  • Teambuilding
  • Regelbundna one-on-one samtal
  • SPC inom HR för alla anställda och företagsledningen

Inom ledarskap

  • Stöd till ledare enligt behov (både enskilt och grupp)
  • Coachning i förändringsarbete, både organisationsutveckling och konfliktsituationer
  • Retorik och framställan vid presentationer och event

Inom Admin:

  • Organisera samtliga företagsevent
  • All hantering av arkiv, fysiskt och digitalt
  • Ta hand om kontoret

Inom IT

  • Administrera Office 365
  • Administrera mailkonton
  • Teknisk support

Zoma idé & utveckling ab

© 2024